vášwelnestréner
Ing. Alena Goralková
Ing. Adam Goralka
Vaši osobní wellness tréneri

Cviky
  • Cviky
  • Cviky na chudnutie
  • Cviky na brucho
  • Tabuľky
  • Glykemický index
  • Kalorické hodnoty
  • Najnovšie články
  • Vlašské orechy ...
  • Zázvor
  • Ako prestať fajči...
  • Ovocie a chudnutie
  • Plávanie – výbo...
  • Najčítanejšie články
  • Tabletky na chudnutie
  • Diétny jedálniček
  • Cviky na chudnutie
  • Zdravá výživa
  • Ako schudnúť
  • Rýchle chudnutie
  • Detoxikácia
  • Program na chudnutie
  • Bolesti hlavy, migréna
  • Aby chudnutie ...
  • Diéty na chudnutie
  • Hladovka
  • 90 dňová diéta
  • Podľa krvných skupín
  • Kapustová diéta
  • Dukanova diéta
  • Delená strava
  • Užitočné linky

    Viac o cvikoch na chudnutie

    - Cviky na chudnutie

    Viac o chudnutí

    - Ako schudnúť

    Viac o krotiteľoch

    - Krotitelia tukov

    Všetko o diétach

    - Diéta - Účinné diéty






    Účinná diéta na chudnutie - zostavte si ju
    Čo sú to účinné diéty na chudnutie? Je to schudnutie pár kíl – pomocou hladovania, alebo zázračných tabletiek? Alebo účinná diéta znamená premyslené chudnutie, ktoré Vám zabezpečí nielen zhodené kilá, ale aj udržanie hmotnosti bez jojo-efektu a zároveň zlepšenie Vášho zdravia?

    Pokiaľ je pre Vás účinná diéta na chudnutie druhá možnosť, tak ste na správnom mieste. Popíšeme si pár zásad účinnej diéty, ktorá Vám určite pomôže na chudnutie. Prejdite si zásady jednu po druhej a začnite. Pokiaľ sa budete držať nasledujúcich zásad, tak pre Vás účinná diéta bude naozaj účinná.

    Zásady účinnej diéty na chudnutie:

    - 1.Premyslite si, koľko chcete schudnúť. Vydeľte to tromi a zistíte približne koľko mesiacov Vám bude trvať účinná diéta. Ak sa Vám to zdá príliš dlho, budete sa musieť s tým zmieriť. Dá sa schudnúť aj rýchlejšie, ale to bude na úkor svalovej hmoty, čo následne spôsobí jojo efekt. Uvedomte si: Radšej dlhšie a natrvalo ako rýchlo ale stále dookola.

    - 2. Naplánujte si stravovanie. Nemusí to byť presne na gramy, ale jedzte s rozumom. Preferujte zdravšie jedlá a hlavne menej kalorické. Tip: nechajte na tanieri vždy polovicu prílohy a trochu omáčky. Dôležité je, aby ste jedli pravidelne. 4-5 krát denne a menšie porcie. Naštartujete si tým metabolizmus. Účinná diéta začala! (poraďte sa s trénerom – nastavenie stravovania a vhodných doplnkov je základom účinnej diéty)

    - 3.Všetko, čo jete si zapisujte. Budete vedieť po týždni zhodnotiť svoje úspechy, prípadne neúspechy a urobiť nápravu. Vážte sa 1 krát týždenne. Častejšie to nemá zmysel.

    - 4.Pitný režim zlepšite aspoň na dva litre denne. Optimálne je vypiť 4 dcl vody na 10 kg svojej hmotnosti denne. Najlepšie čistú vodu. Účinná diéta bez pitného režimu nie je účinná diéta.

    - 5. Pohyb. Ak ho máte radi, tak nie je čo riešiť – 2 až 3 krát týždenne. Ak ho nemáte v láske, tak ho vyskúšajte a zamilujete si ho. Ak ani to nepomôže, zaraďte do svojho režimu prechádzky.

    - 6. Nezabúdajte na regeneráciu tela. Musí byť súčasťou účinnej diéty. Pomôžte si napríklad kvalitnými doplnkami stravy – výživy (Nechajte si poradiť).

    - 7. Tešte sa pri chudnutí. Keďže chudnutie začína v hlave (bohužiaľ u niekoho aj skončí) udržujte si motiváciu. Dajte si reálny cieľ, ktorý Vás bude hnať dopredu.
    Teraz viete, čo je to naozaj účinná diéta. Stačí len začať. Neodkladajte chudnutie na neskôr. Účinná diéta Vás privedie ku peknej postave.

    Teraz viete, čo je to naozaj účinná diéta. Stačí len začať. Neodkladajte chudnutie na neskôr. Účinná diéta Vás privedie ku peknej postave.

    Autor: Adam Goralka – wellness tréner



    Súvisiace články:
    - Ako schudnúť – program na chudnutie
    - Detoxikácia a očista tela
    - Chudnutie – Ako nezlyhať
    - BMI - nielen výpočet


    Tipy a rady na chudnutie a zdravie zdarma.

    Meno: 


    Email: 


    Články